شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2487
بازدید: 1662

به سفر یادگیری SEO خود خوش آمدید!

اگر تمایل شما برای یادگیری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فقط با تمایل به اجرا و آزمایش مفاهیم بیش از حد باشد ، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید گرفت.

این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است ، از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک  قابل توجهی برای وب سایت شما ایجاد کنند ، دوستانه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو ، ایجاد لینک و بازاریابی سایت شما .

دنیای بهینه سازی موتور جستجو پیچیده و همیشه در حال تغییر است ، اما شما به راحتی می توانید اصول آن را درک کنید و حتی مقدار کمی از دانش SEO می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.این اطلاعات را با برخی از تمرینات ترکیب کنید و در راه تبدیل شدن به یک SEO کار باهوش هستید.

مبانی بهینه سازی موتور جستجو:

تا به حال درباره سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیده اید؟ این یک نظریه روانشناسی است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا ، آب و ایمنی جسمی) را نسبت به نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت و تعلق اجتماعی) اولویت می دهد. این تئوری این است که شما نمی توانید بدون اطمینان از برآورده شدن نیازهای اساسی تر ، به نیازهای بالا دست پیدا کنید. عشق اگر غذایی نداشته باشید مهم نیست.

 رند فیشکین ، هرمی مشابه را برای توضیح روش مردم در مورد سئو ایجاد کرد ، و ما آن را با محبت “سلسله مراتب موزلو در زمینه نیازهای سئو” نامیدیم.

راهنمای اصول SEO:

همانطور که مشاهده می کنید ، پایه و اساس SEO خوب با اطمینان از دسترسی به خزیدن آغاز می شود و از آنجا به بالا حرکت می کند.

با استفاده از این راهنمای مبتدیان ، می توانیم این هفت مرحله را برای موفقیت در جستجوگرها دنبال کنیم:

  • دسترسی را به خزنده بدهید تا موتورها بتوانند وب سایت شما را بخوانند
  • محتوای جذاب که به پرسش جستجوگر پاسخ می دهد
  • کلید واژه برای جذب جستجوگران و موتورها بهینه شده است
  • تجربه کاربری عالی از جمله سرعت بارگذاری سریع و UX جذاب
  • محتوای شایسته اشتراک که پیوندها ، نقل قول ها و تقویت ها را کسب می کند
  • عنوان ، URL و توضیحات برای رسم CTR بالا در رتبه بندی
  • علامت گذاری قطعه / طرح برای برجسته شدن در SERP ها

بیاید کمی با این راهنما بیشتر آشنا شویم و سرفصل های آن را بررسی کنیم . 

فصل ها را کاوش کنید …

فصل 1: سئو 101

چیست و چرا مهم است؟

 بیاموزید که بهینه سازی موتور جستجو چیست ، چرا مهم است و همه اصول لازم برای شروع  کار خود را  بدانید.

فصل 2: ​​موتورهای جستجو چگونه کار می کنند – خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی

اول ، شما باید ظاهر شوید.

اگر موتورهای جستجو به معنای واقعی کلمه نتوانند شما را پیدا کنند ، هیچ یک از بقیه کارهای شما مهم نیستند. این فصل به شما نشان می دهد که چگونه ربات های آنها در اینترنت می چرخند تا سایت شما را پیدا کنند و آن را به فهرست خود اضافه کنند.

فصل 3: تحقیق در مورد کلمات کلیدی

درک کنید که مخاطب شما می خواهد چه چیزی پیدا کند.

رویکرد ما ابتدا کاربران را هدف قرار می دهد زیرا این همان چیزی است که موتورهای جستجو به آن پاداش می دهند. این فصل تحقیق درباره کلمات کلیدی و سایر روش ها را برای تعیین آنچه مخاطب شما دنبال می کند ، شامل می شود.

فصل 4: بهینه سازی در محل

این یک فصل سنگین است ، که شامل طراحی بهینه ، تجربه کاربر ، معماری اطلاعات و همه روش هایی است که می توانید نحوه انتشار مطالب را برای به حداکثر رساندن میزان دید و طنین آن با مخاطبان تنظیم کنید.

فصل 5: سئو فنی

دانش فنی اولیه به شما کمک می کند سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و اعتبار را نزد توسعه دهندگان ایجاد کنید.

با اجرای طراحی پاسخگو ، دستورالعمل های ربات و سایر عناصر فنی مانند داده های ساختاریافته و متا تگ ها ، می توانید به Google (خود یک ربات) بگویید که سایت شما در مورد چه چیزی است. این به آن کمک می کند تا برای موارد مناسب رتبه بندی شود.

فصل 6: مرجع ایجاد و ایجاد لینک

صدا را زیاد کن.

وقتی همه چیز را سر جای خود قرار دادید ، وقت آن است که با جلب توجه و لینک از سایت ها و تأثیرگذارهای دیگر ، نفوذ خود را گسترش دهید.

فصل هفتم: اندازه گیری ، اولویت بندی و اجرای سئو

خود را برای موفقیت آماده کنید.

یک قسمت اساسی از هر استراتژی سئو ، دانستن اینکه چه چیزی کاربردی تر  است (و چه چیزی نیست) ، تنظیم روش خود در ادامه کار است.واژه نامه جستجوگرها ،اصطلاحات و عبارات کلیدی را بفهمید.

با یادگیری سئو می توانید بعضی اوقات احساس یادگیری زبان دیگری داشته باشید ، با تمام اصطلاحاتی که انتظار دارید آنها را بدانید. این واژه نامه فصل به فصل به شما کمک می کند تا کلمات جدید را کنترل کنید.
چه مقدار از این راهنما را باید بخوانم؟

اگر در بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با سئو آشنا نیستید ، توصیه می کنیم راهنمای مبتدی برای جستجوگرها را به صورت کامل بخوانید. ما سعی کرده ایم آن را تا حد امکان مختصر و آسان درک کنیم و یادگیری اصول SEO اولین قدم حیاتی در دستیابی به اهداف تجارت آنلاین شماست.

با سرعتی که بیشتر برای  شما مناسب است جلو بروید و حتماً ده ها منابعی را که در سراسر فصل ها به آنها لینک می دهیم یادداشت کنید – آنها همچنین شایسته توجه شما هستند.

هیجان زده شده اید؟باید هم اینطور باشید ! بازاریابی موتور جستجو یک زمینه جذاب است و می تواند سرگرم کننده باشد! اگر گیج شدید ، تسلیم نشوید. ما افرادی داریم که می توانند در سمینارهای آموزشی SEO به شما کمک کنند.

ما هیجان زده هستیم که شما اینجا هستید! یک فنجان قهوه بگیرید ، و بیایید به فصل 1 (SEO 101) برویم.

نویسنده

مهدی حسینی
طراحی و برنامه نویسی سایت و اپلیکشن