شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

همکاری با طراح سفید :

همکاری با طراح سفید در دو دپارتمان انجام میشود .

همکاری با دپارتمان فروش فایل :

برنامه نویسان و طراحان گرافیک و همچنین دارندگان فایل های با کیفیت که ممکن است مورد نیاز سایر کاربران قرار بگیرد میتوانند فایل خود را برای فروش قرار دهند .
برای مثال : ممکن است شما برنامه نویس زبان پایتون باشید و با این زبان یک سرویس طراحی کرده باشید که میتوانید آن را برای فروش قرار دهید . همچنین میتوانید پروژه های با کیفیت انگلیسی زبان را فارسی کرده و برای کاربران ایرانی قرار دهید ، مواردی مثل قالب های وب سایت ، افزونه ها و سرویس های برنامه نویسی

اگر گرافیست هستید نیز میتوانید طرح های گرافیکی خود را برای فروش قرار دهید
سازندگان مدل های سه بعدی و بازی سازان نیز جزئی از این دسته هستند .

همکاری با دپارتمان آموزشی طراح سفید :

اگر از جمله کسانی هستید که علاقه مند به تدریس آموخته های خود هستید و فکر میکنید علم کافی برای این کار را دارید و میتوانید دوره های با کیفیت تولید کنید میتوانید این کار را انجام دهید .

همچنین اگر علاقه مند به دوبله کردن دوره های خارجی یا فارسی کردن زیرنویس آن ها هستید میتوانید دوباره با این مجموعه کار کنید .

چگونه باید با شما همکاری کنم ؟

شما میتوانید در سایت عضو شده و پس از اخذ اکانت فروشندگی شروع به فعالیت کنید لازم به ذکر است که ابتدا با مدیران واحد مربوطه تماس گرفته تا با سرعت بیشتری به کار شما رسیدگی شود و همچنین بتوانید از مشاوره آن ها استفاده نمایید .

سهم من از هر فروش چقدر است ؟

در طراح سفید 70  درصد از فروش برای شماست البته لازم به ذکر است فایل یا دوره شما باید اختصاصی طراح سفید باشد و در هیچ وب سایت دیگری اقدام به انتشار آن نکنید .

30 درصد نیز پورسانت سایت است که شامل هزینه های تبلیغات ، نگهداری و توسعه ، هزینه سرور ، هزینه سیستم های پرداخت آنلاین ، امنیت و … میشود .

شما همچنین میتوانید در زمان انتشار دوره خود درصدی از درصد دریافتی خود یعنی 70 درصد را به بازاریاب های آزاد بدهید تا آن ها جدا از تبلیغات شما برای شما تبلیغ کنند و محصولات شما را به فروش برسانند .

شماره های دپارتمان های مربوطه :

دپارتمان فروش فایل – مهدی حسینی  : 09137013731

دپارتمان آموزش – امیرحمزه باقری : 09332629933